Hyresgäster
Hos Klövern får du en hyresvärd som sätter trivsel, trygghet och hållbarhet i första rummet. Vi erbjuder yteffektiva och centralt belägna bostäder med smarta digitala tjänster som förenklar din vardag. Som både fastighetsutvecklare och förvaltare av ditt hem säkerställer vi hög kvalitet och minimal klimatpåverkan. Genom personlig service och engagemang vill vi skapa långsiktiga relationer och inkluderande boendemiljöer. Med Klövern blir ditt boende enkelt, tryggt och trivsamt.
Aviseringsfrågor och autogiro
Vid frågor om avier eller autogiro, kontakta oss på:
E-post: kundservice@fastighetsagarna.se
Telefon: 08-617 76 00
Vi besvarar dina mail och telefonsamtal:
Måndag–torsdag kl 7–17
Fredag kl 7-16.

Felanmälan
Om det är något i din bostad eller lokal som inte fungerar som det ska
kan du göra en felanmälan.
Du felanmäler genom att ringa oss på:
Telefon: 020-120 20 60
Alla ärenden hanteras av våra fastighetsskötare i tur och ordning.

Trivselregler för hyresgäster
För att alla ska trivas i fastigheten är det viktigt att vi visar hänsyn och tar ansvar för våra gemensamma utrymmen. Här hittar du våra trivselregler som hjälper till att skapa en trygg, ren och trevlig boendemiljö för alla hyresgäster. Tack för att du bidrar till en bra grannsämja!

Ansök om lägenhetsbyte, uthyrning i andra hand eller uppsägning
Här kan du ansöka om:
Ansök om uthyrning i andrahand
Blankett för uppsägning/avflyttning
Blankett för uppsägning/avflyttning
Fyll i blanketten och skicka ifylld blankett till:
E-post: forvaltning@klovern.se.
