För dig som hyresgäst
Hos Klövern får du en hyresvärd som sätter trivsel, trygghet och hållbarhet i första rummet. Vi erbjuder yteffektiva och centralt belägna bostäder med smarta digitala tjänster som förenklar din vardag. Som både fastighetsutvecklare och förvaltare av ditt hem säkerställer vi hög kvalitet och minimal klimatpåverkan. Genom personlig service och engagemang vill vi skapa långsiktiga relationer och inkluderande boendemiljöer. Med Klövern blir ditt boende enkelt, tryggt och trivsamt.
Digital service för dig som hyresgäst
På Mina sidor hittar du svar på vanliga frågor och kan enkelt sköta ärenden som rör ditt boende. Här kan du till exempel göra en felanmälan, följa statusen på ditt ärende och ta del av viktig information som rör din fastighet.
Du kan alltid ringa oss på:
Telefon: 020-120 20 60
Alla ärenden hanteras av våra fastighetsskötare i tur och ordning.
Aviseringsfrågor och autogiro
Vid frågor om avier eller autogiro, kontakta oss på:
E-post: kundservice@fastighetsagarna.se
Telefon: 08-617 76 00
Vi besvarar dina mail och telefonsamtal:
Måndag-torsdag kl 7-17
Fredag kl 7-16.
Ett hem där alla trivs
För att alla ska trivas i fastigheten är det viktigt att vi visar hänsyn och tar ansvar för våra gemensamma utrymmen. Här hittar du våra trivsel- och ordningsregler som hjälper till att skapa en trygg, ren och trevlig boendemiljö för alla hyresgäster.
Ansök om lägenhetsbyte eller uthyrning i andra hand
Om din livssituation förändras kan du enkelt ansöka om att byta lägenhet eller hyra ut din bostad i andra hand. Här kan du ansöka om:
Ansök om uthyrning i andrahand